DELOVNI ČAS

Ponedeljek - Petek: od 08.00 do 16.00 ure

Pogosta vprašanja

Kakšne so prednosti naročanja pri MAMTU d. o. o.?

Prednosti naročila v spletni trgovini MAMTU d. o. o. so enostavno in hitro naročanje velikoformatnega tiska, manjših tiskovin, majic, nalepk,…ter kvalitetna izvedba naročila v dogovorjenem terminu. Ker si želimo dolgoročnega sodelovanja s strankami dajemo poudarek na prijazni komunikaciji s katero prepoznamo želje in potrebe naših strank. Nenehno iščemo nove rešitve in razvijamo ideje, kako strankam ponuditi še več.

Ali lahko izbiram krajši rok izvedbe v enem dnevu?

Da, na spletni strani je možno izbirati tri možne termine dobave. Cenovno najugodnejši je 4 delovnih dni, srednja možnost je do 2 delovna dneva, najhitrejša izvedba vaših tiskovin pa je 1 delovni dan. Če se vam s tiskom res zelo mudi, je možen tudi drugačen dogovor v okviru tehničnih zmogljivosti, ter glede na vrsto in količino naročene tiskovine.

Ali lahko prekličem oddano naročilo?

Da. Naročilo lahko prekličete kadarkoli. Če ste naročili tisk in ga tudi že plačali, datoteke za tisk pa nam niste še poslali, vam takoj vrnemo v celoti plačan znesek. Če pa ste datoteko že naložili na strežnik ali nam jo kako drugače posredovali, je seveda preklic naročila tudi možen, vendar vam bomo obračunali minimalne stroške, ki so nastali do trenutka, ko je bila odpoved pisno sporočena, preostanek plačane kupnine pa bomo vrnili na vaš račun. Višina stroškov je odvisna od tega, v kateri fazi je izvedba vaše tiskovine ob preklicu.

Kako lahko dopolnim ali spremenim že oddano naročilo?

Priporočamo, da nas čim prej pokličete na telefonsko številko 041/683-873, kjer tudi navedete številko naročila. Tako lahko hitro reagiramo. Napake se dogajajo, vendar se bomo potrudili, da težavo skupaj rešimo. Potrebno pa je vedeti, da vsaka prekinitev procesa tiska lahko povzroči povečanje stroškov in daljši termin dobave. Vsekakor bomo našli rešitev, ki bo za vas najbolj optimalna.

Imam nujno naročilo, ali se lahko dogovorim za osebni prevzem?

Vsekakor. Ne oklevajte, takoj nas pokličite na telefonsko številko +386 41 683 873 ali nam pišite na elektronski naslov info@kopirnica.si. Zaupajte nam vaše želje in če bodo le te tehnično izvedljive vam z veseljem ustrežemo. Izdelke lahko prevzamete na naši lokaciji Grič 3c, Ljubljana. V posebno nujnih primerih vam naročene tiskovine lahko tudi osebno dostavimo.

Ali lahko reklamiram izdelek in mi vrnete denar?

Da, lahko ste brez skrbi. Če izdelek ne ustreza lastnostim izdelka, ki ste ga naročili ali pa smo dostavili poškodovan, uničen izdelek (do sedaj se nam to še ni zgodilo), vam brez vprašanj vrnemo kupnino. 

Ali sem opravičen do vračila kupnine, če je bila poslana datoteka za tisk napačna?

Žal ne. Razlog je v potrditvi naročila na daljavo in ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih naročnika in prilagojeno samo vašim osebnim zahtevam in željam. Če naročilo ni bilo preklicano pred koncem procesa izdelave, vam kupnine na žalost ne moremo vrniti. Ker pa si želimo dobrega dolgoročnega sodelovanja in razumemo stisko, v kateri bi se v takem primeru lahko znašli, vam v takih primerih ponudimo, ugodnejše pogoje za izdelavo novih tiskovin.